top of page

TROT שירותי מחשוב וסייבר מקיפים לכל צרכי הארגון

"למעשה, אני מוכר שקט - ככל שמספר התקלות קטן יותר כך עבודתנו טובה יותר", אומר ירון כלימיאן, מנכ"ל טרוט, המספקת פתרונות מחשוב ושירותי מערכות מידע מנוהלים. ארגון שחווה בעיות בתחום המחשוב יודע שהשקט עליו מדבר מנכ"ל טרוט הוא הבסיס לתפקודו השוטף. קריסת רשת המחשבים, בעיות תפעול, תקלות ופריצות למערכת, כל אלה ועוד הן בעיות שיכולות להשבית ולעכב את העבודה השוטפת ולגרום להפסד כספי משמעותי, כך שארגונים רבים מוצאים את עצמם משקיעים אנרגיות רבות ואינסוף שעות עבודה ב"כיבוי שרפות". הפתרון לבעיה הזו, על פי שיטת הפעולה של טרוט, הוא תחזוקה מקצועית שוטפת שכוללת את ניהול כל תחום מערכות המידע והמחשוב בארגון – תחזוקה הכוללת טיפולי מניעה באמצעות ביקורים קבועים של מנהל רשתות בארגון, תמיכה שוטפת במשתמשים באמצעות תמיכת Help Desk, פתרונות אבטחת מידע והובלה טכנולוגית. "אנשים מתייחסים לנושא המחשוב כאל כאב ראש, ולפעמים אפילו מעדיפים להימנע מלעסוק בו, עד שמגיע משבר", אומר ירון. "התפקיד שלנו הוא להוריד מהם את 'כאב הראש'. אנחנו לוקחים על עצמנו את ניהול מערכות המחשוב בארגון ומתפקדים כחלק אינטגרלי ממנו".

סייבר, אבל לא רק

תקיפות סייבר על חברות ישראליות עלו לכותרות בשנה האחרונה ביתר שאת. לדעת כלימיאן, המקרה של חברת שירביט, שעלה לכותרות בסוף 2020, צריך להוות תמרור אזהרה לכלל הארגונים, ולכן עליהם לקבל החלטה מראש כיצד להתגונן, במה לטפל והיכן להשקיע את המשאבים: "על פי התפיסה שלנו, השאלה היא לא האם הארגון יותקף, אלא מתי יותקף. ככל שנקדים ונתגונן יותר, כך נרחיק את האינטרס והיכולת לפרוץ למערכות המחשוב של הארגון. אפשר לדמות את זה לפריצות לבתים - ככל שהבית מוגן במערכות אבטחה מתקדמות, כך עולה הסיכוי שהפורץ יעבור לבית הבא. רמת ההגנה תלויה גם ברמת המוטיבציה של הצד השני לפרוץ, עד כמה הארגון אליו הוא פורץ מעניין אותו. אנו ניערך לכך בהתאם ונמליץ לגבי הפתרון עם חבילת ההגנה הטובה והמתאימה ביותר לכל לקוח".

הובלה טכנולוגית

מלבד הטיפול השוטף במערכות המחשוב, בטרוט מלווים ומייעצים ללקוחות שמעוניינים להוביל פרויקטים חדשים אצלם בארגון, להרחיב את הפעילות של רשת המחשבים, להטמיע פתרונות אבטחת מידע, לעבור לענן ולחזור מהענן וכדומה, מתוך ההבנה שבעולם של היום, להיות בקדמת הטכנולוגיה זה שם המשחק.

bottom of page